Rómer ház - Reggae Club

 2009.02.08. 01:18

tegnap előtt partynak indult a nap,vagyis már előre elterveztük,hogy megnézzük mi lesz lent a Rómerben.De előtte volt még elintézendő dolog.G Rushhal találkoztam Üvegesen,hogy jöjjön el velem wc pumpát venni,mert foglmam sincs hol lehet kapni.Manna abc kilőve,mindegy de legalább sósavhoz hozzájutottam.Tesco-ban a figura épp pakolt valamit,mikor megkérdeztem,mit tud a pumpáról pár másodperces késéssel rám nézett és hömmögött egy nagyot.full részeg volt persze...nekindultunk a belvárosnak,és szerencsére az interspárban kaptunk wc pumpát győrben.örültem neki,ki is próbáltunk kettőt, az olcsőbb futurisztikusabb volt.azt választottam.arra szántuk ha valaki sokat szív abból kipumpáljuk vagy ha hányni kell majd mi segítünk.még rómerben hazafelé betoltunk egy fröccsöt G Rush két kis vadászt,aztán én haza mentem kipróbálni a pumpát.G pedig valami punk leányzóval találkozott.Később futottunk újra össze,elmentünk teszkózni:vodka plusz narancs.negyenóra alatt megittuk míg odaértünk.lent pár régi ismerőssel találkoztam, egyiket meg is hívtam mézesmegyre.hamar lecimbiztem a szelektával,mondtam csináljanak helyet a táncnak mert nem lesz jó vée ha így marad,meg a zene is lehetne durvább.persze mindez kb. este 9-kor.megmart a szesz valószínüleg meg az a sok füst.lehetet polót kapni,vizipipázni,dreadlockot készítetni Arnolddal.Vele nyomultam ha jól emlékszem. G Rush lelépett a csajjal valami másik "partyra".Lehet le is beszéltem valakival ,hogy én is hagy zenéljek majd.a lényeg,hogy szerintem elég hamar elkaszálhattam magam.lehet már 1kor itthon voltam.délután mikor felájultam akkor vettem észre,hogy főztem is...na mindegy a legközelebbi durvább lesz

Címkék: reggae győr club rómer

A bejegyzés trackback címe:

https://begb.blog.hu/api/trackback/id/tr72929464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m:a.l.p. 2009.02.17. 10:17:17

jólvan begb jolvan blogojj majd kommentelek máskor is! mikor jössz át?:D
süti beállítások módosítása