Albi,álom

 2009.02.08. 21:17

ma felkeltem eszembe jutott hogy 3nap múlva vizsgázom aztán még nem sok minden tisztult le a fejben.sebaj majd Jah segít. 1kor találkozó lett lebeszélve egy főbérlővel,hogy megtekintünk egy lakást.alig találtuk meg pedig 300m-re van tőlünk,100m-re a temetőtől.elég vicces szintere az életnek.a víz nem fertőzött? a srác szimpatikusnak tűnt elsőre, fűltágító,raszta feleség stb.belestünk :bútorozattlan,nem túl nagy de kettőnknek pont elég lesz.már csak bútorokat kell leakasztani valahonnan.majd a család segít.

megnéztünk egy másikat a cigány negyedben, felújítottnak volt meghírdetve de én inkább azt mondanám rá :jó állapotú.többször nem költöznék erre környékre csak ha tényleg luxus a kecó. nehogy úgy járjunk mint nem sokkal ezelőtt,mikor ugyanis a mellettünk lévő oldman mindennapi zaklatás után-mert zavarta,hogy a nap bármely szakában beszélünk a lakásban-úgy döntött,hogy egy meghitt hajnai filmnézést félbeszakít azzal,hogy a falon fenyegetőzve:kurva anyád te ribanc le leszel szopatva átkiabállásal és egy husánggal betöri az erkélyablakatot...a zsaruk elintézték.egy időre..

hihetetlen fejfájással közködtem,  úgyhogy elszunyáltam.arra keltem,hogy teljesen máshol vagyok valami  srácoknál és egyik mondja,hogy amiért az ágyában aludtam,szedjem le róla a hajszálakat.pfff.kisköcsög.kimentem ahol a többi arc valamit nézett a tvben.a csajom volt valami lépcsőn,felcsúszott a szoknyája.a két srác félrehúzta a bugyiját és elkezdtek a puncijából formákat,alakokat hajtogatni,utána meg ujjazni.nem hittem a szememnek,kurva ideges lettem.felpattantam és már basztam volna szájba a ribancot,de visszafogtam magam.leléptem.

arra keltem,hogy a főbérlő csörget:hozzuk fel a cuccait mert ideköltözik.jaman.de még ma nem alszik itt.jaman.na tanulok mert nehéz lesz az a polgári jog...

A bejegyzés trackback címe:

https://begb.blog.hu/api/trackback/id/tr49931031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása